sobota, 19 stycznia 2013

Awkward.








Witajciee.
Dwa dni nie pisałam, bo nie miałam humoru i wątku. No i wczoraj wyszłam z Anią i chłopakami na dwór.. nie pamiętam kiedy tak bardzo zmarzłam.. normalnie nie mogłam ruszać rękoma gdy wróciłam, około pół godziny O.o. Ale co tam, przynajmniej było ciekawie. Rozmawiałam z kolegą i dzisiaj zacznę robić brzuszki. Oczywiście seriami, no bo nie od razu 500 na raz? :D Myślę, że na początek około 50 dziennie, a potem będę zwiększać ilość.
No i tak z innej beczki. Ostatnio baaaardzo polubiłam serial na MTV : AWKWARD - Inna . To takie życiowe, uwielbiam to oglądać, bo nie jest nudne, przystojni aktorzy no i ciekawe akcje. :D
Czasem sobie myśle, że jestem trochę podobno do Jenny, głównej bohaterki. Nie wiem nawet tak właściwie czemu, ale skoro tak myślę, to musi coś w tym być. Zdecydowanie polecam ten serial. ;) Leci w godzinach 19:20 do 20:20 około, i są to dwa odcinki pod rząd. ;)
















Wstawiłabym chyba jeszcze z tysiąc takich fajnych momentów ! <3 :D

5 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog dlatego nominuje go do Liebster Award! Szczegóły u mnie -http://lolaabeautifullife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam ale ktoś się pomylił dziewczyna która dodała komentarz na twoim blogu to Claire a ja mam nick miśka12 dziewczyna po prostu się pomyliła ja nominowałam ją a ona skopiowała mój komentarz i rozesłała do innych zamiast napisać zapraszam do mnie ( i tu adres swojego bloga) napisał adres mojego bloga przepraszam ale to nie moja wina po prostu nie chciało się jej pisać swoich komentarz i skopiowała mój co wprowadziło ciebie i innych w błąd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ok rozumiem :D Właśnie się zdziwiłam.. ;p

      Usuń
    2. Tak właśnie bardzo przepraszam :)

      Usuń
    3. Nic się nie stało ;) zapraszam częściej na mojego bloga :D

      Usuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D