sobota, 11 maja 2013

Gorący tydzień

Witam :)
Z góry przepraszam że nie pisałam żadnego postu ponad tydzień. ;)
Ten tydzień był dla mnie wyjątkowo ciężki i męczący. W szkole było strasznie nudno i gorąco, popołudniami musiałam zacząć chodzić na majówki, a w czwartek miałam próbę poloneza, która swoją drogą była ciekawa. Przerobiliśmy dopiero początek układu, ale bardzo mi się spodobał. Ogólnie ten tydzień należał do bardzo ciepłych, więc nie zabrało mnie także na Orliku, gdzie we wtorek grałam 5 godzin. Następnego dnia mnie wszystko bolało i nie mogłam się ruszać, ale tak jest, jak chce sie dużo trenować, aby być lepszym.




Weekend się zaczął i oczywiście automatycznie pogoda się psuje. Wczoraj było gorąco, a dziś jest pogoda przy której znów trzeba założyć długie spodnie i bluzę.
Jest sobota, więc akurat jest czas aby wysprzątać dom i zrobić rzeczy na które na tygodniu nie ma czasu. Jeszcze ponad 5 tygodni i w końcu będą wakacje! Wydaje się długo, ale w między czasie zleci szybko - przynajmniej mam taką nadzieje, bo szkoda siedzieć w szkole i się "smażyć", gdy za oknem tak piękna pogoda, która zwykle jest w maju/czerwcu.

2 komentarze :

  1. Szybko zleci! ;)
    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D