niedziela, 12 maja 2013

Nowości w szafie

Heej. :)
Na początku chcę powiadomić, że dzisiaj stuknęło mi 1000 wyświetleń bloga! Za co bardzo dziękuuje i zapraszam częściej! :)
A wracając do tematu posta, chcę wam pokazać nowe rzeczy z których jestem baardzo zadowolona. Jak w wcześniejszym poście wspomniałam, w poniedziałek byłam u ortodontki i przy okazji.. na zakupach. W galerii było pełno ładnych rzeczy, lecz najbardziej do gustu przypadły mi 3 rzeczy: płaszczyk, bluzka i legginsy. Sukienkę i baleriny dostałam od cioci - bardzo spodobały mi się te rzeczy. :)

 Takich legginsów szukałam już od dawna, ale wszystkie albo były niewymiarowe, albo zwyczajnie za drogie. Te dwie rzeczy kupiłam w Sinsay'u. Bluzkę mogliście zobaczyć w poprzednim poście. :)

 House




Teraz chciałabym wam pokazać zakupy z Rosmanna i polecić te dwie rzeczy na zdjęciu poniżej. ;)
Under20. Zastanawiałam się czy go kupywać, ale w końcu się stało i jestem zdecydowanie zadowolona. Po nałożeniu na twarz nie widać wielkiej zmiany, lecz wyrównuje kolor twarzy i jest gładsza. Zależy mi na tym, żeby nie było widać na mojej twarzy wielkiej różnicy, ponieważ nie jestem zwolenniczką ostrego makijażu. Ważne jest dla mnie to, aby zakryć delikatnie niedoskonałości i podkreślić trochę oczy.
I coś do nawilżania ust. Miałam już kiedyś tą "pomadkę" (nie wiem właściwie jak to nazwać :D) i byłam z niej zadowolona, więc postanowiłam, że znów ją kupie. Świetnie nawilża usta, jestem zadowolona. ;)

6 komentarzy :

  1. świetne leginsy i bluzka ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny płaszczyk :) ostatnio coś polubiłam troszeczkę kolor czerwony :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog i fajny post <3

    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam takie balerinki hoho xd gratuluję tylu wyswietlen, chcialabym byc na twoim miejscu ;) załozyłam dzisiaj nowego bloga, zbieram obserwatorów, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj, napisz o tym w komentarzu odwdzięczę się tym samym :)Jeśli coś by Cię zainteresowało, komentuj ;)http://invinnncible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuszki ;))
    Mam ten sam krem, niestety był strasznie widoczny jak go nakładałam;c

    +Fajny blog. Może wzajemna obserwacja? Jak tak to zacznij i odp u mnie, żebym wiedziala ;))
    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobała mi się ta jaskrawa koszulka z napisami coś w moim stylu!I te legginsy,także szukam takich,ale jak na razie nie było dostawy w moim sklepie więc rozmiarów nie ma : c
    A bluzka z kołnieżykiem też przypadła mi do gustu.Widać ze lubisz czerwony-tyle rzeczy kupiłaś / dostałaś.
    A co do udner20 to może kupie :3
    Pozdrawiam Lola xo


    anonimowo-anonimon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D