wtorek, 11 czerwca 2013

Ostatni tydzień

Heei :)
W końcu! Ten tydzień jest ostatnim w którym będę chodzić jeszcze do gimnazjum. Dzisiaj zrobiłam sobie małe wagary i zostałam w domu, gdzie dołączył się do mnie kolega. Oglądaliśmy filmiki i film, no i jak zwykle się pośmialiśmy. Ogólnie.. to tylko sobota ostatnio była jakaś ciekawsza, bo byłam na święcie szkoły u Ani. Było dużo śmiechu, występów i przedstawień. Natomiast wczoraj spontanicznie wyszliśmy ze znajomymi pograć w piłkę ;)


Czemu ostatni tydzień? Bo w następnym tygodniu wyjeżdżam do.. Warszawy! Bardzo się cieszę, ponieważ jest to moje ulubione miasto. ♥  Będę tam od poniedziałku do.. czwartku lub piątku. Muszę sobie kupić buty na bal no i pare innych rzeczy. Może wybiorę się z bratem do kina na Kac Vegas III? Fajnie by było. W piątek mam bal, więc chciałabym wrócić dzień wcześniej, żeby wszystko zrobić na spokojnie.

4 komentarze :

  1. Śliczna jesteś :3 ooo a ja mieszkam pod Warszawą :3

    ask.fm/Syb14

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała wyjechać do Warszawy :c

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez kończę już gimnazjum, tyle że za dwa dni :D
    i też wyjeżdzam, tyle że pojutrze :D do zakopanego na miesiąc *.*

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka ;)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga
    http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D