środa, 10 lipca 2013

Brak czasu

Heej!
Przepraszam, że ostatnio piszę dość rzadko posty, ale długie spanie i wyjścia na dwór nie dają mi czasu na chwilę siedzenia w domu. Poza tym zwykle z domu wychodzę na biegu i nawet nie mam czasu zrobić zdjęć :( Więc.. w sobotę i niedzielę wychodziliśmy ze znajomymi na miasto, głównie siedząc na osiedlu, gdzie mieszkają chłopaki. W poniedziałek był bardzo udany i ciekawy dzień, ponieważ dzień wcześniej dwaj panowie kręcący film o osiedlu poinformowali nas, abyśmy przyszli następnego dnia i opowiedzieli trochę ( do kamery) na temat tego osiedla.. Jako że nie umiem być cicho (tzn. po prostu dużo mówiłam :)), wybrano mnie na reporterkę-oczywiście się zgodziłam :D - miałam prowadzić wywiady i zaczepiać ludzi na ulicy pytając o zdanie. Ciekawa jestem jak to wyjdzie. W każdym razie, popołudnie dokończyliśmy idąc na Orlika i siedząc z jeszcze innymi kolegami. Wczoraj od 13 byłyśmy z Anią nad zalewem w Chlewiskach, 10 km od Szydłowca - jechałyśmy rowerami, bo do prawka jeszcze 2 lata :3 Duużo pływałam i się opalałam. Było wręcz idealnie. Uświadomiłam sobie dopiero wtedy, jak to jest poczuć pełnię wakacji :)




4 komentarze :

  1. Ale ty ciekawie piszesz ! :) Aż miło się to czyta :)

    blantes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka!
    Ja niestety nie umiem pływać... :( A chciałabym...
    A co do opalania, to niekoniecznie lubię. Wyglądam dziwnie, kiedy się opalę.
    Świetny blog, obserwuję i pozdrawiam!


    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z osobą wyżej ;)
    +zazdroszcze posady reportetki, haha :D

    http://dusiabloog.blogspot.com/
    dopiero zaczynam i byłabym wdzięczna za każdy komentarz i obserwację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog!

    Jeśli zechcesz odwiedź moje blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D