środa, 17 lipca 2013

Impreza!

Witam! :D
Po pierwsze chciałam wam podziękować za ponad już 2,5 tysiąca wejść oraz za licznych obserwatorów mojego bloga! To dla mnie dużo znaczy :)




Więc w niedziele był baardzo ciekawy dzień, ponieważ wieczorem miał odbyć się bardzo duży festyn - impreza w Szydłowcu nad zalewem. Obawiałam się o pogodę, ale na szczęście dopisała :) Około godziny 18 wyszykowałam się i poszłam ze znajomymi nad zalew. Była ogromna ilość ludzi, których wcześniej nigdy nie widziałam. Na początku jak zwykle było sztywno, ale potem.. zwyczajnie się rozruszaliśmy i tańczyliśmy praktycznie cały czas, od czasu do czasu przechadzając się pomiędzy ludźmi. Ze znajomymi zostaliśmy do końca, ponieważ było bardzo fajnie. Około 01:00 godziny byłam w domu, nogi mnie bolały jak nie wiem co :D Mam nadzieje, że będzie jeszcze impreza tego typu :)


6 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy?
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny outfit ! :)
    Jeśli masz ochotę wpadnij, zapraszam !♥
    olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny outfit :D Taki dorosly.. :) I piekny blog, moze chcesz zeby zrobila ci naglowek ?? :D
    POZDRAWIAM !!!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny outfit , super bluzka :)
    zapraszam : inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna bluzka *_* Pasuje Ci :)
    Oczywiście, że chodzę na festiwale, można się tam świetnie bawić :)
    Jakbyś wpadła w wolnej chwili to będzie mi miło :) xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna :*
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D