czwartek, 4 lipca 2013

Wakaacjee ♥

Witam!
W końcu ten upragniony przez wszystkich czas - wakacje! Całe dnie robimy co chcemy, przynajmniej ja. Do południa zwykle śpię - jak nigdy w wakacje, widocznie ten rok szkolny był dla mnie mega męczący. Ostatnie dni nie były zbytnio fajne, ponieważ jakoś mi się wszystko nie układało. W poniedziałek po południu grałam około 5 godzin na orliku w piłkę, ponieważ ćwiczyliśmy ze znajomymi na turniej, na którym następnego dnia daliśmy ciała- ale czego można było się spodziewać po ludziach, którzy grają ze sobą od niedawna? Jak widać - niewiele. W dniu turnieju wszystko mnie bolało.. ponaciągałam chyba wszystkie mięśnie w nogach jakie są możliwie, a na dodatek grając w korkach, lewy but mnie tak starł, że mam teraz ranę. Ale czego się nie robi dla ukochanej gry :)















3 komentarze :

  1. Ja na razie siedze w domu , a dopiero w sierpniu
    jadę do Chorwacji :)
    Zapraszam:
    cutebeautylovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!!!
    Super blog *.*
    Bardzo mi si podoba , piękny szablon :P
    I dosyć ciekawe posty :)))
    Zapraszam do mnie...
    Może też Ci się spodoba? :))))
    http://victoriacam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, ładny szablon i wydaje mi się, że jesteś ciekawą osobą.
    Będę tu często wpadać ;)
    wpadniesz do mnie? Zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D