wtorek, 13 sierpnia 2013

Filmy


Hej :)
Na dzisiaj mam dla was post tematyczny, postanowiłam w końcu napisać o czymś odbiegającym od mojego życia - mówię tutaj o filmach. Parę dni temu wzięło mnie na oglądanie i podczas spania u mnie Ani, czy zwyczajnych nudów zdążyłam obejrzeć parę na prawdę świetnych filmów, którymi chcę się z wami podzielić. Znajdą się tutaj także takie projekcje, które obejrzałam w trochę dalszej przeszłości.
Do moich ulubionych kategorii filmów należą filmy katastroficzne, romantyczne oraz komediowe. W poprzednim poście napisałam, że oglądałam cudowny film. Parę lat temu obejrzałam film, którego nazwy nie znałam i zawsze o nim myślałam, szukałam go, ale nie mogłam znaleźć. Kolega 3 dni temu wypisał parę filmów, które muszę koniecznie obejrzeć, pierwszym na tej liście była "Szkoła uczuć". Jak się okazało po 20 minutach filmu, to ten, którego szukałam tyle czasu. Byłam mega szczęśliwa. Ten film jest moim drugim ulubionym :)




Zdecydowanie filmem, który skradł moje serce był "Titanic", który jest pierwszy na mojej liście ulubionych. Ten film oglądałam już dziesiątki razy i obejrzę go pewnie jeszcze nie raz. Niesamowita historia katastrofy, połączonej z kategorią romantyczną. Jak dla mnie film idealny. Poza tym, uwielbiam patrzeć na Leonardo Di Caprio w tym filmie, wtedy był najprzystojniejszy. :D



Dwa dni temu obejrzałam pierwszy raz film "Szczęściarz". Film romantyczny z Zaciem Efronem w roli głównej. Bardzo ciekawy film, który także wkradł się na listę moich ulubionych. Zdecydowanie polecam, ponieważ grają świetni aktorzy i jest nietypowa fabuła. :)




Następnym wartym obejrzenia filmem jest "The last song". Uwielbiam ten film, między innymi dlatego, że główną rolę objęła moja idolka z dzieciństwa, Miley Cyrus. Podczas nagrywania filmu nie była jeszcze tak zdemoralizowana :3. Kochany film :)




Około 3-4 dni temu obejrzałam "A lot like love" - Zupełnie jak miłość. Bardzo mi się spodobał ten film, zaliczam go do ulubionych. Występuje tam aktor, którego bardzo lubię - Ashton Kutcher. Na początku nie zapowiada się na to, co będzie w dalszym ciągu filmu. Polecam!




Ostatnim filmem będzie "Friends with Benefits". Podczas filmu główny aktor bardzo przypominał mi Justina Timberlake'a, ale nie myślałam, że zagra on tak odważną rolę w filmie, skoro jest piosenkarzem :D Jak się okazało, to jednak był on. Byłam bardzo zdziwiona. Film świetny, dużo ciekawych scen :D



Macie tutaj jeszcze parę innych filmów wartych (moim zdaniem) obejrzenia :
The Secret, Transporter, Szybcy i wściekli, Inteligent w armii, Akademia Policyjna, Odlotowcy, Dirty Dancing, Pretty woman, Błękitna laguna, American Pie, Eurotrip, Taken, Lot 115.
Wypisałam tu te które pamiętam, ale filmów które lubię jest dużo więcej :)

10 komentarzy :

  1. Ooo, te co pokazalas (oprocz titanica bo ogladalam) wydaja sie ciekawe bardzo ;3 zapisze je sobie do obejrzenia XD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie posty teamtyczne, ale nie mam zadnego pomyslu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu się uśmiechnęłam jak zobaczyłam Titanica.
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam większość tych filmów, które tutaj podałaś *.* a oglądałaś ,, Trzy metry nad niebem " ? Jak tak, to polecam serdecznie, bo widzę, że lubisz romansidła ; )

    + Dodaję do obserwowanych ;D

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Titanic, Last song i to tylko seks oglądałam i są super hahah <3
    Racja Leonardo Di Caprio był meega przystojny w tym filmie <3





    Zapraszam: juulyblog.blogspot.com
    Może jak się spodoba to zaobserwujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog <3
    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/
    Zapraszam do nas za obserwację napewno się odwdzięczymy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno obejrzę jakiś z tych filmów. :)


    cukierkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne filmy ;p Szkoła uczuć < 3 Kocham to, a ta piosenka z przedstawienia *.*
    do tej pory mam ją jeszcze w głowie :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję!
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoła uczuć, titanic i ostatnia piosenka to moje ulubione filmy ♥ a te dwa ostatnie muszę koniecznie obejrzeć, bo z pewnością fajne. +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D