sobota, 17 sierpnia 2013

Good weather / Nowości!

Hej, hej :)
W tym tygodniu była świetna pogoda, czyli taka, przy której można robić najwięcej rzeczy, ponieważ nie jest za gorąco, ani za zimno. Popołudnia zostały zdominowane przez jazdę na rolkach, to już praktycznie zwyczaj, gdyż codziennie zakładam słuchawki, rolki i jadę. Ostatnie dni usiłuję chodzić wcześniej spać, bo uważam, że tracę wakacje, gdy śpię do 12, ponieważ czas po południu jakoś szybciej leci. W czwartek poszłam wieczorem do Ani i oglądałyśmy Disney Channel, a potem zaczęłyśmy się wygłupiać i było baardzo śmiesznie :D



 Wczoraj wyszłyśmy z Anią na miasto, oraz pochodzić trochę po osiedlu - jak to zawsze z Anią było bekowo. Pośmiałyśmy się i tak nam minął piątkowy wieczór. ;)





Pisałam niedawno, że szperałam po sklepach internetowych i znalazłam piękną bluzkę z Reserved. Takiej szukałam pół lata, ale żadne mi się nie podobały. Zamówiłam ją w sklepie Outletowo.pl.


W końcu nabyłam także korektor i tusz do rzęs. Obydwie rzeczy są z firmy miss sporty i jak na razie sprawują się bardzo dobrze. Jestem zadowolona :)

Jakich kosmetyków najczęściej używacie? Jakich firm? :)

15 komentarzy :

  1. bluze to masz swietna :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzka :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja torebka<3 Bluzkę widziałam w hosie chyba,fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor bluzy. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna ta niebieska koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś. Obserwujemy? Ja już. http://gabi-gaabii.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluza :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pogoda jest idealna . Ciepło ale czasem zawieje . Ja używam under20 i nivea ;)
    Podoba mi sie kolor bluzy <3
    fajny GIF
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, świetny blog jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się spodobał, a szczególnie nagłówek :) Zapraszam do mnie : luckyandluucky.bogspot.com
    +obserwuję, teraz czekam na ciebie :)
    ( odwdzięczam się )

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne okularki no i ta bluzeczka śliczna *_*

    zapraszam http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest świetna ; )

    Zapraszam do siebie <3
    http://cosmetics-fashion-hairdressing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie piszesz;D
    zapraszam do mnie
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D