środa, 21 sierpnia 2013

High School is coming

Hej, hej
Dzisiaj jest dzień w którym uświadomiłam sobie, że za niecałe dwa tygodnie pójdę do Liceum. Przez całe wakacje starałam się nie myśleć o tym, ale gdy byłam dzisiaj na mieście z Anią i szłyśmy taką drogą, którą będę chodzić do szkoły, wszystko sobie przypomniałam. Niestety, ale czas leci, a my go nie zatrzymamy, dlatego trzeba żyć chwilą. Wyszłam ze znajomymi. Spotkaliśmy także innych znajomych siedząc na placu zabaw. Wczoraj także wyszliśmy w tym samym gronie. Szliśmy po baardzo ciemnej ulicy, ogólnie na takim odludziu byliśmy.Coraz bardziej widzę, że boję się ciemności. A potem poszliśmy do mnie na podwórko, Ania musiała iść niestety wcześniej, ale chłopaki jeszcze zostali, posiedzieliśmy i się pośmialiśmy. Przed 24 godziną się rozstaliśmy.















13 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D