niedziela, 18 sierpnia 2013

Miało być ombre :3 :D

Od dłuższego czasu myślałam o rozjaśnieniu sobie końcówek. Wczoraj przyszedł na to czas, ale nie wyszło tak, jak chciałam, chociaż trzymałam rozjaśniacz ponad 50 minut. Mam bardzo trudne włosy - niestety. Myślę, że poprawie je, gdy przyjedzie ciocia, bo ona także ma zamiar farbować sobie włosy, a ja na tym skorzystam, próbując zrobić sobie bardziej widoczne końcówki, takie jak chciałam. Na poniższych zdjęciach ledwo co widać, że coś było robione z włosami :D Wczoraj byłyśmy z Anią na sesji i wyszło pełno ładnych zdjęć (o dziwo). Mam jeszcze sporo zdjęć których nie ma tu na blogu, więc będę je wstawiać wraz z nowymi postami, bo jak wiemy "co za dużo to nie zdrowo" . :)





Dzisiaj mam w planach wyjazd nad zalew, lecz to jeszcze nic pewnego. Koleżanka mamy zaproponowała, że mogę pojechać z nią, jej córką i mężem, a że jak zwykle mam wielką chęć pływać to się zgodziłam. Tym razem nie jadę tam gdzie zwykle, czyli na Chlewiska, ale do Jastrzębia, oddalonego też mniej więcej o 10 kilometrów od Szydłowca - nigdy jeszcze tam nie byłam, a że lubię poznawać nowe miejsca to z chęcią się tam wybiorę :)





11 komentarzy :

  1. Śliczne bransoletki, a moja ulubiona dyscyplina to chyba badminton XD

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcie z piłką "na palcu" jest świetne!
    obserwuję i liczę na to samo ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka ;)
    Ja lubię pływać, grać w siatkę i oglądać żużel, jazdę na crossie i na snowboardzie ;)
    zostaje tu na dłużej, obserwuje :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluzka :D

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta koszulka- świetna!:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki i świetna koszulka :)
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koszulka :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja gram w kosza <3 codziennie w sql po 2 godz xd i wgl zawody mozna pow ze zawodowo trenuje :) Jestes sliczna. :)

    Obseruje.Licze na to samo :)
    http://madziamaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę wpadać wcześniej ;)
    Jeśli chciałabyś również odwiedzić mojego bloga to zapraszam na www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D