poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Popołudnie nad wodą

We wczorajszym poście wspomniałam, że popołudniu miałam jechać nad wodę. No i tak się stało :) Zabrałam ze sobą najpotrzebniejsze rzeczy, założyłam ulubiony strój kąpielowy i pojechałam wraz z mamą, jej koleżanką i jej mężem oraz córką. Gdy zajechaliśmy nad zalew ujrzałam tłumy ludzi. Jak się rozłożyliśmy, zdjęłam ubrania i od razu poszłam do wody pływać. Po wyjściu z wody spotkałam się z kolegą z którym bardzo dawno się nie widziałam, więc poszliśmy się przejść i porozmawiać. Niedługo potem musiałam już wracać, bo nie miałam być nad wodą długo. Weszłam jeszcze raz do wody, popływałam no i potem się już zbieraliśmy do domu ;) Niebo wczoraj było piękne!







9 komentarzy :

  1. śliczne zdjęciaa! *.*

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ | zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D