środa, 7 sierpnia 2013

Prezent imieninowy

Heej!
Ostatnie dni są dziwne, ponieważ są chwile w których się okropnie nudzę, po czym za chwilę nie mogę się wyrobić z niektórymi rzeczami. W piątek byłam na turnieju w piłkę nożną, gdzie grałam w drużynie z samymi dziewczynami. Na 7 miejsc miałyśmy 3! Ale nie miejsce się dla mnie tutaj liczy, tylko to, że zrobiłam progres w swojej grze. W końcu byłam zadowolona z siebie podczas meczu. A to się chyba liczy najbardziej :) Tego samego dnia miałam imieniny i gdy siedziałam sobie przy komputerze, przyjechała ciocia, która przywiozła mi prezent. Byłam niesamowicie zaskoczona, moja mama o tym wiedziała i sama go załatwiła, a ciocia miała go tylko dostarczyć. Ostatnimi dniami jest bardzo gorąco, a że nie mogłam jeździć nad zalew, było bardzo nudno w ciągu dnia. Na szczęście pod wieczór wychodzimy już ze znajomymi i chociaż wtedy nie jest nudno ;)




W noc z poniedziałku na wtorek spała u mnie znów Ania. Oczywiście była to dosyć spontaniczna nocka, bo tego samego dnia wieczorem o tym pomyślałyśmy. Na początku obejrzałyśmy film "Friends with Benefits" - który baardzo polecam, występuje w nim o dziwo Justin Timberlake. Następnie oglądałyśmy stare filmiki i zdjęcia - przy czym dużo się śmiałyśmy. Siedziałyśmy aż do świtu i wychodziłyśmy co trochę na balkon patrząc na wschód słońca. Tak wyszło, że położyłyśmy się spać około 6. Rekord :D
Wczoraj wieczorem obejrzałam jeszcze lepszy film od wymienionego wyżej. "A lot like a love" - ten film dołączył do mojej listy ulubionych. Jeśli będzie wam się nudzić, to obejrzyjcie sobie któryś z tych filmów. :)




A wy jakie filmy romantyczne polecacie? :)

35 komentarzy :

  1. jaki słodki psiaczek *.*
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Czy mogłabyś poprzez banner na moim blogu zarejestrować się i kupić jakieś ubranie z Sheinside? Jeśli tak to poinformuj mnie o tym w komentarzu pod moim ostatnim postem, ja na pewno ie odwdzięczę <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pies! Obserwuje i liczę na rewanż! kocie-lapki.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten piesek jest cudowny! :)
    Dodaję do moich ulubionych blogów ;p
    Obserwujemy?
    julie-juliees,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeejku!♥ Jaki słodki piesek!:D ♥♥♥ Cudowny :D
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki psiaczek *_*
    Co do filmów polecam LOL i Listy do Julii :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale slodki psiak *-*
    Ladna koszula!
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale słodki psiaczek :D gratuluję 3ciego miejsca i postępu w grze. Pozdrawiam.

    "3 metry nad niebem"
    "tylko Ciebie chce"
    "słodki listopad"
    "szkoła uczuć"
    "masz wiadomość"

    i to na tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju! *.* Jaaki słodziak! Ja już o psa chyba z pół roku proszę i nic;/ a tak bardzo bym chciała labradora ..

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję liczę na rewanż :)
    http://nella-nelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piesek, no i wszystkiego najlepszego :D
    Wg mnie lepiej wyglądasz w rozpuszczonych włosach :)

    Pozdrawiam

    im-getting-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Też uważam, że lepiej mi w rozpuszczonych, ale z moimi włosami nie taka prosta sprawa. Gdy je wyprostuje to dosyć szybko się kręcą no i jak to w lato - jest w rozpuszczonych goręcej ;3

      Usuń
  12. jaki słodki piesek :)
    Obserwujemy?
    reemixer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejuu ten piesek jest taki słodkii ;p zazdroszczę ;33
    Świetnego masz bloga
    Byłoby miło gdybyś też mnie odwiedziła
    Zapraszam <3
    http://xsweetxgirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaaaaki słooodki *.* Oddaj mi go ! :)
    Świetny blog :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i śliczne zdjęcia. Obserwujemy *-* Zapraszamy do obserwowania naszego nowego bloga o modzie ;) http://dreams-are--reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. MEGA KOCHANY PIES , ŚWIETNY BLOG I JESTEŚ PRZEŚLICZNA ! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba nie będę oryginalna pisząc, że psiak jest mega uroczy? *-*
    Co do włosów, to może i w rozpuszczonych wyglądasz lepiej, ale w taki upał sama chodzę cały czas w spiętych. : ) Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda ;p

    Zapraszam do siebie <3
    http://cosmetics-fashion-hairdressing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jejka jaki słodziak <3
    śliczny outfit i ładne zdjęcia.
    Zapraszam na mojego bloga.
    + Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny blog.. dużo fajny zdjęć..i piesek

    pozdrawiam i zaprazam

    Dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny pies ♥
    obserwuje :)
    lol-lools.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piesek boski jak ja kocham szczeniaki nie oglądam filmów romantycznych http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku! Śliczny misiu ;3 KOCHAM CIĘ PIESKU! <3

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki słodziutki. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodki piesek ;)
    Masz śliczne włosy!!

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki słodziaczek! *.*

    klikniesz w banner Vintage Shop ?
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie

    Obserwuję i zapaszam do mnie:)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny piesek <33 !
    Ładne zdjęcia :))
    Obserwuję i liczę na rewanż :3
    http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. są śliczne <3
    Ładnie ci w rozpusczonych
    tellmejules.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog, z przyjemnością się czyta oraz zostaję na dłużej :) zapraszam też do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D