niedziela, 11 sierpnia 2013

Pływanie

Witam!
Niedawno mówiłam o 3000 wejść, a tu znów dziękuje, ale za ponad 4000 wyświetleń mojego bloga! Ostatnio przybyło także obserwacji, których jest już ponad 50. Bardzo się cieszę, że niektórym z was akurat mój blog przypadł do gustu :) Muszę też was pochwalić za to, że tak licznie komentujecie moje ostatnie posty, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy :)





Podczas ostatnich gorących dni, kiedy nie mogłam jeździć nad zalew, ponieważ wręcz nie dało się oddychać, a mam dosyć daleko, serfowałam po internetowych sklepach z ciuchami i butami. Udało mi się znaleźć parę ciekawych rzeczy i zamówiłam sobie top na lato. W piątek wstałam wcześniej i postanowiłam, że to dzień w którym pojadę popływać, ponieważ miałam wieelką chęć. No i tak się stało. Pojechałam z kolegą, ponieważ Ania wyjechała na wesele w góry. Tym razem nie było tak jak zwykle, ponieważ na środku zalewu jest wysepka i zawsze brakowało mi odwagi by tam się dostać, a że kolega umiał bardzo dobrze pływać to i ja się odważyłam- przepłynęłam pierwszy raz tak długą odległość - z czego jestem bardzo zadowolona. Dużo się opalałam no i oczywiście szlifowałam swoje umiejętności pływackie ;) 


W sobotę sprzątałam dokładnie pokój i robiłam z mamą delikatne przemeblowanie. Trochę się zmieniło, ale zmieni się jeszcze bardziej pod koniec wakacji. Gdy wszystko ogarnęłam, obejrzałam cudowny film. Następnie umówiłam się z kolegą i spacerowaliśmy długo po mieście, co trochę siadając. Pośmialiśmy się jak zwykle i wróciłam o 23 do domu.

7 komentarzy :

  1. Śliczna stylizacja. Ja niestety nie umiem za dobrze pływać :( Co do korektoru to, żadnego nie mogę Ci polecić.

    Obserwujemy? http://weronika-bloq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis <3
    Obserwujemy? Odp. u mnie ;p
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pływać:))

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna :*
    everything-and-nought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D