sobota, 14 września 2013

Brak czasu

Witam!
Chciałam was baardzo przeprosić za to, że tak długo mnie tutaj nie było. Jak wiecie, jestem już w liceum i po przyjściu ze szkoły nie odpoczywam, a biorę się od razu za lekcje, żeby mieć z głowy, a dlaczego? Ponieważ kiedy były ostatnie dni ciepła szkoda mi było siedzieć w domu i chciałam to jak najlepiej wykorzystać wychodząc ze znajomymi. Przyznam się też, że zwyczajnie nie wiedziałam co napisać w tym poście, ponieważ ostatnio się dużo działo, ale mam nadzieję, że gdy zrobiłam ten krok od teraz będę bardziej systematyczna. Więc tak ogólnie to bardzo podoba mi się moja nowa szkoła, już się zaaklimatyzowałam i przyzwyczaiłam. Trafiła mi się świetna klasa, z czego jestem najbardziej zadowolona. Poznałam już duużo fajnych ludzi.Od kiedy mamy już normalne lekcje to sobie uświadomiłam, że chociaż miałam bardzo dobre wyniki w nauce w gimnazjum, to nie posiadam jakoś specjalnie dużej wiedzy, a wręcz przeciwnie - wiem bardzo mało. No ale to nie moja wina, lecz poziom nauczania w gimnazjach. Zaczęło się także męczące wstawanie do szkoły.. Przez ostatnie dwa tygodnie chodzę niewyspana, bo nie wyrabiam się ze wszystkim i chodzę późno spać. Kiedyś to będzie trzeba zmienić :)















8 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ze wstawaniem też jest słabo. ;P
    Masz fajnego bloga. ;)
    + obserwuję, byłabym wdzięczna, gdybyś zrobiła u mnie to samo. ;) --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawanie jest najgorsze, a lata w liceum najlepsze <3
    świetny blog więc obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne masz pozy ;* Obserwuje *.*

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- liczę na wzajemną obserwację

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiec od razu muszę Ci napisać tak;
    1.Jesteś mega śliczna!
    2.Świetny outfit
    3.Genialne,i ciekawe zdjęcia :3!
    +na prawde fajny blog :D Zapraszam do mnie wonderland-yolo.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3
    To dobrze że masz fajną klasę :D

    ZAPRASZAM NA KONKURS! DO WYGRANIA POST PROMOCYJNY NA DWÓCH BLOGACH *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wstaje o 7:30 :)

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się połączenie koszulki, trampek i zegarka :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D