środa, 18 września 2013

Jesień

Hej!
Niestety, ale właśnie dużymi krokami nadchodzi najgorsza pora roku jak dla mnie - jesień. Deszcze, wiatry z czym się równają bolące oczy i ogólnie złe samopoczucie, ponieważ gdy wstajemy rano i świeci słońce, daje nam to wiele energii, natomiast wstając i widząc szarość, nic się nie chce, poza jednym - spać. Ostatnie dni były dość monotonne, siedziałam zazwyczaj w domu z powodu niesprzyjającej pogody. Wczoraj jednak nie siedziałam cały dzień nic nie robiąc, lecz wzięłam się za przyklejanie plakatów do szafek, drzwi itp., ponieważ bez tego, pokój wydawał mi się nudny. Po półtorej godziny siedzenia z plakatami, posprzątałam także w biurku. A ile się miejsca zrobiło! Wywaliłam sporo niepotrzebnych rzeczy i tym samym w dolnej części biurka nastał w końcu porządek. Od niedawna zaczynam odczuwać też liceum. Pełno prac domowych i uczenia się. Chociaż to drugie bardzo zaniedbuję, to staram się jak mogę, no ale zwyczajnie nie jestem przyzwyczajona do uczenia się. Muszę wcześniej się zbierać, ponieważ po 22 wiele się nie nauczę.. tylko spanie w głowie. ;)





Pewnego dnia, wchodzę na bloga i widzę :


Dziękuje za te ponad już 5000 wejść i ponad 70 obserwacji! Motywujecie mnie do dalszego pisania :)





11 komentarzy :

  1. Ja w deszczowe dni albo czytam książki albo piszę bloga;D
    Ładne stylówki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie jeździłam na rolkach o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia;)
    Ja tam strasznie lubie wstawać jak jest jeszcze ciemnno;o
    Ja zazwyczaj siedzę w domu,czytam książki i pije kakao♥
    Co powiesz na obserwację za obserwację? Ja już:)
    meown-meoww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobnie ;d w deszczowe dni najchętniej zamknęłabym się w pokoju wlazła pod kołdrę i przeczytała jakąś dobrą książkę ;)
    śliczne zdjęcia ;d Gratuluje tylu odwiedzin ;d

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie jesieni :(




    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam jesień ^^ jest to moja druga ulubiona pora roku , zaraz po lecie oczywiście. :d *-* Bosh! Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę tego że masz rolki! *-* :c Pozdrawiam. :))
    _______________________________________
    Mam nadzieje, że wpadniesz. :]]
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię jesienne deszcze, gdy wieczorem mogę usiąść na swoim parapecie z książką i dobrą herbatą :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com czy w wolnym czasie mogłabyś kliknąć w banner Vintage Shop? Dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :) U mnie w technikum tak samo jest.. ciągle prace domowe i uczenie :/ Chociaż prac domowych już nie odrabiam bo i tak nie sprawdzają :p Podoba mi się Twój blog. Będę tu wpadał częściej :)

    http://reggaeismyrastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie jesień kojarzy się z przeziębieniem... ja jestem chora :c uwielbiam takie zdjęcia,rolki <3
    ja to bym najchętniej nie poszła jutro do sql ;/
    co ty na to,żebyśmy się wzajemnie zaobserwowały ? (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D