czwartek, 10 października 2013

Pasja


Ostatnie dni są bardzo ciepłe w porównaniu do innych, lecz niestety nie mam czasu nawet wyjść na godzinę z domu, bo potem nie wyrabiam się z resztą lekcji. Wczoraj jednak uznałam, że mam wielką chęć na granie w piłkę, więc wybrałam się z kolegami na Orlika i sobie trochę pokopaliśmy. Jedyną odskocznią w czasie gdy mam dużo lekcji są mecze, które są jednak tylko co 3/7 dni - ale zawsze coś. :) Dzięki piłce nożnej odzyskuję humor, który tracę podczas odrabiania lekcji, czy uczenia się. Uważam, że mieć pasję w życiu jest czymś bardzo ważnym. Trzy lata temu podczas wf'u nauczyciel powołał mnie na sksy w piłkę, następnie poszłam na zawody. Z dnia na dzień patrzyłam różne informacje na temat różnych drużyn - i już wtedy ewidentnie mnie to interesowało. Podczas rozmowy z kolegą usłyszałam o FC Barcelonie. Po pewnym czasie zaczęłam szukać informacji na temat tej drużyny.. spodobało mi się to. Obejrzałam jeden mecz, ale był już koniec sezonu. Następnie około w listopadzie obejrzałam następny mecz.. i tak się zaczęło moje kibicowanie. Od tamtej pory nie odstąpiłam żadnego meczu (z wyjątkiem przymusowych sytuacji). Nie oglądam oczywiście z przymusu - sprawia mi to niesamowitą przyjemność. Świetne uczucie gdy oglądasz bardzo dużo meczy, a po 2/3 latach kolejne bramki cieszą tak samo. Zawsze jest wielka radość po wygranej, ale także utrzymanie wiary w drużynę po przegranej. Piłka nożna to jedna z najlepszych rzeczy, która mnie w życiu spotkała. Kibice stają się jedną rodziną, przez co można nawiązać też nowe znajomości. Z racji że uwielbiam także grać, inspiruję się na swoich ulubieńcach. Wcześniej nie posiadałam idola, a teraz mogę w nich przebierać. Leo Messi, Andres Iniesta, Sergio Aguero.. wcześniej nie kojarzyłam w ogóle kto to jest. A teraz? Wiem o nich wszystko. Mistrzowie, uczący mnie wytrwałości w tym co robię, skromności i respektu do ludzi. Przez ponad dwa lata kibicowania piłka nożna nauczyła mnie wiele dobrego. Nadal pogłębiam się w jej historię i czytam ciekawostki - ponieważ zwyczajnie mnie to ciekawi. Zdecydowanie polecam odszukania w sobie pasji do czegoś.





A wy macie jakieś pasje? Jakie? :)

8 komentarzy :

  1. lubię piłkę nożną, ale jestem za realem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;D Ciekawy <3 :) Obserwujemy?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com
    Would you also like our facebook fan page? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooo :O Świetny post!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pasji jako takich nie mam ;)
    śliczna jesteś
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że interesujesz się piłką nożną :D Świetny post, a ty ładna jesteś ^^
    Obserwuję :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D