sobota, 26 października 2013

Piłkarskie święto

Dzisiejszy dzień zapowiada się bardzo ciekawie, ponieważ o godzinie 18 rozpocznie się jeden z ważniejszych meczy piłkarskich, czyli FC Barcelona - Real Madrid. Dla mnie, jako kibica Barcy jest to wręcz piłkarskie święto. Im bliżej klasyku, tym bardziej ogarnia mnie stres, ale tak już jest jak się jest całym sercem za drużyną i pragnie się jej wygranej mimo wszystko. Poza tym, na dworze ładna pogoda, więc może znów z Anią wybierzemy się na jakąś sesję, bo dobrą pogodę trzeba dosadnie wykorzystywać. 



18 komentarzy :

  1. o jaka sliczna masz koszule :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w pisaniu! ;3

    • Zapraszam na mojego bloga •

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszan . ♥
    +Obserwuję, będzie mi miło jeśli się zrewanżujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może zrób post o ulubionych piosenkach np :)

    magneticloveme.blogspot.com :*~

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz się wypowiedzieć jak trudno jest się pozbierać po obcowaniu z fałszywym przyjacielem któremu się zaufało. Z chęcią poczytam :)) ładnie napisane. :)

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł , podpisuję się pod nim ^^

      insignificantbaby.blogspot.com
      Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

      Usuń
  6. Zrób post o swoich pasjach :)


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może napisz coś o.... hmm, tolerancji, hejterach, albo coś. :) myślę, że to ciekawe tematy. :D

    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdj.;)
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również jestem kibicem Barcelony i na szczeście wygraliśmy :D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  13. Wow świetny blog !
    Obserwuję i liczę na rewanż :))

    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubisz Neymara z FC Barcelony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, że powoli się do niego przekonuje. Właśnie oglądam mecz i coraz bardziej widzę, że ma całkiem dobry drybling :) Można powiedzieć, że go lubię ;)

      Usuń
  15. Fajnie by było gdybyś napisała post o kompleksach

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D