czwartek, 3 października 2013

Uśmiech

Hei hei !
Za oknem już typowa jesień, a ja o dziwo mam dobry humor. Zawsze dobijała mnie pogoda gdzie były wieczne deszcze, wiatr, a teraz jest trochę inaczej. Choć wiem, że jest jak jest, to staram się tym nie przejmować, bo już z samego rana przy drodze do szkoły myślę o śmianiu się ze znajomymi. W końcu jestem zadowolona ze swojej klasy, spotkałam naprawdę świetnych ludzi z którymi mogę porozmawiać na wszystkie tematy. Bardzo dużo się śmiejemy. Jeśli trzeba to i słucham na lekcjach - i tu się zatrzymam. Nigdy nie zapamiętywałam tyle z lekcji, co teraz. Nie wiem, czy nauczyciele mają lepszy przekaz, czy coś, ale naprawdę pamiętam większość tego, co mówi się na lekcji. Dzięki uwadze na lekcjach nie muszę poświęcać w domu czasu na naukę, a efekty są jakie są - nie mam oceny niższej niż trójka. Zdecydowanie polecam takie podejście, bo uważam, że skoro już mam siedzieć w szkole te 7-8 godzin, to wole je wykorzystać, a nie potem dodatkowo parę godzin w domu na naukę.


W zeszły piątek byłam z klasą w Lublinie na pokazach fizycznych. Pierwsza wycieczka - zdecydowanie zaliczam do udanych! :D Bardzo się zintegrowaliśmy, zapoznałam się bardziej z niektórymi osobami i teraz już się nikt siebie nie wstydzi. Na samych pokazach może nie było najciekawiej, ale poza tym było świetnie. W drodze do Lublina zatrzymaliśmy się w Kazimierzu Dolnym i trochę pochodziliśmy po straganach, poszwendaliśmy się - przy czym było dużo śmiechu :) 









A wy lubicie wycieczki klasowe? :)

13 komentarzy :

  1. ładne zdjęcia:)
    obserwuje i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog ♥
    obserwujemy wspólnie? zacznij i napisz u mnie :)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia *__*
    Śliczna jesteś ♥

    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wycieczki klasowe są świetne ; *
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wycieczki klasowe <3

    zapraszam jukaandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja chciałabym pojechać na wycieczkę klasową... :c
    Zapraszam zuuzolek.blogspot.com
    zaobserwuj a zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze mile wspominam klasowe wycieczki :)

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koocham wycieczki <3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I te chwile z klasą. Niezapomniane ;)) Świetne zdjęcia ;3
    Obserwujemy?
    Zapraszam: niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham <3
    Świetny blog :) KONKURS
    Zapraszam wszystkich do pomocy i okazania serca,jest tez szansa na narody .Pomożmy tej dziewczynce;)
    www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ! najlepsza jest oczywiście jazda w autobusie :D
    właśnie jadę w ten wtorek do kina :)
    nie mogę się doczekać :D
    obserwuje + liczę na to samo od ciebie :)
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D