wtorek, 26 listopada 2013

Chrzest

Ostatnio wybiło 6000 wyświetleń, dziękuje wam za to niezmiernie! Więc, ostatnio się nawet sporo działo. Po pierwsze i najważniejsze, nie w ten, a jeszcze poprzedni weekend byłam na Śląsku. Nie bezcelowo, ponieważ parę tygodni temu zostałam poproszona o to, by zostać chrzestną Esterki. Było świetnie, miła atmosfera, jak zwykle wspaniali ludzie, duuużo słodkich dzieci. A na tygodniu, zwykle standardowo siedzę w domu, choć czasami zdarza się wyjść z przyjaciółmi. W piątek, 22 listopada, Ania miała urodziny. Postanowiliśmy z chłopakami zrobić jej niespodziankę, kupiliśmy tort, były też prezenty, które okazały się jak najbardziej trafione :) Pomimo tego, że cała niespodzianka się tak dokładnie nie udała, to Ania i tak była zadowolona, a to najważniejsze. Jeszcze raz, spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze! 






A wy lubicie robić innym niespodzianki? :)

13 komentarzy :

  1. Dziekuje Ci kochana. :) :*



    ania-and-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak ,tak lubie robić niektórym niespodzianki♥Obserwuję♥
    http://j-u-l-u-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka słodka :) Też ostatnio byłam na chrzcie :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/
    ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka ;*
    też byłam ostatnio na chrzcinach ; p
    Zapraszam do mnie : avilandpolly.blogspot.com obser za obser ? obser wszystkich, którzy obser nas < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację ? jeśli tak to daj mi znać. ps.śliczny blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodka < 3 . Pozdrawiam !
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i bardzo ciekawy post, fajnie się czyta i przyjemnie ! :)
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne!Bardzo
    fajny i fajnie napisany post.

    Zajrzysz? Za wszystko się odwdzięczę :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no to w kazdym razie powodzenia ;)
    ja lubie robic niespodzianki bo wtedy moge zobaczyc czyjas mine jak na to zareaguje haha, bezcenne
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten twój blog ;)
    jestem pierwszy raz, może obserwujemy?

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny bloog :)
    Obserwuję. Liczę na to, że odwiedzisz mój, jeśli ci sie spodoba zaobserwuj! karolina-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D