wtorek, 12 listopada 2013

Just better

W dzień meczu Real-Barcelona wyszłam z kolegami grać w piłkę, po grze bardzo nam się chciało pić, więc udaliśmy się do pobliskiego źródełka z wodą. Wypiliśmy tą wodę, wszystko fajnie, obejrzeliśmy mecz (Barcelona wygrała - mistrze <3) postaliśmy i rozeszliśmy się do domów. Następnego dnia w niedzielę poszłam do kościoła z Anią i Jackiem, była piękna pogoda, więc postanowiliśmy sobie pospacerować. Gdy doszliśmy do Orlika, zaczęłam się już trochę źle czuć, natomiast wydawało mi się to niegroźne. Myliłam się. Po przyjściu do domu zaczęły się bóle brzucha, wymioty.. I tak około godziny 23 wylądowałam na pogotowiu, a około godziny później leżałam już w szpitalu przy kroplówce. Byłam bezsilna, bolała mnie ręka i ogólnie czułam się źle samym faktem, że się znalazłam w szpitalu, ale cóż, mus to mus. Dopiero po tygodniu mogłam powiedzieć, że naprawdę czuję się lepiej. 


Po tygodniu nie chodzenia do szkoły wróciłam i już w środę czekał na mnie wyjazd na wycieczkę. Zorganizowaliśmy z klasą wyjazd do kina na Wałęsę, aby przy okazji pochodzić po galerii - a wszystko to w Kielcach. Było bardzo fajnie, lecz troszkę za mało czasu na chodzenie po sklepach. W sobotę także byłam w galerii, lecz w Radomiu, więc można się niedługo spodziewać dużego posta z nowościami, ponieważ przez ten dość długi czas trochę się tych rzeczy nazbierało ;)



9 komentarzy :

  1. Beznadziejnie. Zimno. Okropnie. Br.
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznaa :* i piękny sweterek !: )
    obserwuję i liczę na to samo :)
    obserwujesz = obserwuje
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek! *o* Gdzie kupiłaś?
    Dobrze, że już wyzdrowiałaś! :)
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj! :)
    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję szpitala,ale dobrze że jest już lepiej ;)
    Piękne zdjęcia,śliczna jesteś ♥♥
    april-aapril.blogspot.com Skom? Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) ogólnie blog świetny :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) piszę w nietypowej sprawie :) jestem studentką UE w Katowicach i w ramach zaliczenia ćwiczeń z przedmiotu „nauka o państwie i polityce” mam napisać pracę semestralną na temat organizacji pozarządowych i społeczeństwa obywatelskiego. Dlatego zwracam się do Ciebie z ogromną prośbą.. czy mogłabyś wypełnić jedną albo dwie ankiety przygotowane przeze mnie ? dla Ciebie to 5-7 minut a dla mnie to bardzo wyjątkowa sprawa. Z góry dziękuję za pomoc i ankieta oczywiście jest anonimowa :)

    http://www.ebadania.pl/18b426fdaef37da9
    http://www.ebadania.pl/24fd581ed5614005

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;)

    gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :)
    śliczny sweterek :)

    magneticloveme.blogspot.com | zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje zdjęcia na blogu. Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D