wtorek, 10 grudnia 2013

Mikołajki

W końcu zaczynam czuć święta. Nastrajam się powoli na najmilszy czas w roku puszczając już piosenki typu Last Christmas, a nawet zmieniłam już wygląd bloga na świąteczny. Wczoraj i dziś nie byłam w szkole, ponieważ jestem przeziębiona i z każdym dniem zamiast lepiej - jest gorzej. Ale mam nadzieje, że to wszystko szybko przejdzie, bo nie cierpię być chora. W sobotę była okropna pogoda, więc poszliśmy ze znajomymi do pizzerii. Natomiast w piątek, jak wszystkim wiadomo, były Mikołajki. Gdy obudziłam się rano do szkoły, całkiem o tym zapomniałam. Wchodząc do kuchni zauważyłam leżący tam prezent. Oczywiście bardzo się ucieszyłam i byłam bardzo ciekawa co dostałam. 

Koszulka: Reserved

Koszula:  H&M

Koszula: Reserved

9 komentarzy :

  1. Mam możliwość współpracy z Sheinside byłabym Ci wdzięczna gdybyś kliknęła w baner oraz w "klik" pod zdjęciami w notce! Prosze:( Odwdziecze sie ale napisz mi co ja moglabym zrobic dla Ciebie (obserwacja, komentarze etc) :) ps. obserwacja za obserwacje?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta różowa koszula!
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam na mojego bloga o modzie, muzyce i różnych rzeczach (nowy post o Filipie Chajzerze), jestem chętna na wymianę obserwacjami, jak coś to pisz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta różowa koszula !! ♥ Zazdroszczę, bardzo! :D Ja na Mikołajki dostałam słuchawki i jestem bardzo z tego prezentu zadowolona. I muszę Ci powiedzieć, że fajnie, że masz pasje i NAPRAWDĘ lubisz piłkę nożną, bo strasznie denerwują mnie laski, które gdy zbliżają się jakieś ważne mecze nagle 'kochaja od zawsze' jakiś klub! :P

    Zapraszam na mojego bloga, zaczynam po przerwie, jeśli Ci się spodoba mam nadzieje, że zostaniesz na dłużej, bardzo liczę się z komentarzami dotyczącymi bloga :))
    http://gosia-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszule :) Ładny wygląd bloga .

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny blog, będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne koszule! ^^ Ja dostałam słodycze. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super jest ten post,podoba mi się,
    jeśli chcesz zaobserwuj mnie,a ja na 99% się zrewanżuję =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    było by mi niezmiernie miło gdybyś obejrzała któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny blog, posty i koszule które dostałaś. Ja dostalam tylko pieniądze i jakies słodycze.
    Zapraszam do mnie -> http://dusska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D