sobota, 22 lutego 2014

Sesja

Jestem w trakcie ferii, więc w końcu może uporządkuję mojego bloga, choć w zimę z tym trochę trudno ponieważ jest za zimno na zrobienie zdjęć na dworze, a ciągłe robienie zdjęć w domu to już nie ten sam efekt. Dlatego też mam nadzieję, że wiosna przyjdzie bardzo szybko i będę mogła rozpędzić się znów z pisaniem postów. Czuję się troszkę głupio nie pisząc tu około 3 tygodnie, ale chyba wybaczycie ;> Ten post będzie bardziej ogólny ale postaram się napisać drugi, bardziej konkretny jeszcze dziś.












5 komentarzy :

  1. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia, super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog ładne zdjecia! moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz a ja na 100% zrobie to samo!
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenie, bardzo Ci pasuje :)

    *MÓJ BLOG*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz i piękne zdjęcia ;)
    nie martw się też dopiero wczoraj dodałam pierwszy post po 2 tyg. (?) przerwie, a to wszystko przez popsuty komputer :/
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D