sobota, 1 lutego 2014

Zimowa nuda

Jejku, jak długo mnie tu nie było. Zakończenie semestru - więcej nauki, a w wolnym czasie spotykanie się ze znajomymi, głównie z chłopakiem. Tak zleciał mój styczeń, nic ciekawego, zima, zimno i nic się nie chce. Ostatnio Jacek miał urodziny, więc postanowiliśmy mu zrobić w trochę późniejszym czasie niespodziankę. Był bardzo zdziwiony, ale też zadowolony. Wszystko się odbyło tak jak powinno :) Tak więc piątek minął bardzo ciekawie, w gronie przyjaciół. Natomiast dzisiaj zapowiada się nudny dzień w domu, oglądając między innymi mecz :)



7 komentarzy :

  1. Twój blog jest niesamowity *.* uwielbiam sposób w jaki piszesz posty <3
    Na pewno będę tu częściej zaglądać!
    Obserwujemy? (jak tak to daj znać a napewno się odwdzięczę)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka!
    zapraszam! +obserwuje ;)
    kubaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog
    Zapraszam do mnie - foreverandsmile.blogspot.com
    Zaobserwuj i napisz w komentarzu, a ja się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjęcia! :) super blog, jeżeli spodoba Ci się mój zaobserwuj- będzie mi strasznie strasznie miło! :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziutki masz uśmiech *ͺ*
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszulka!
    nie mam snapchata ;d
    www.best-frieend.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D