niedziela, 16 marca 2014

Ciepło

Ten tydzień był najcieplejszym od bardzo dawna, więc postanowiłam to trochę wykorzystać robiąc sobie małe przejażdżki rowerem, czy też na rolkach. Gdy jest dobra pogoda człowiekowi od razu przybywa energii i wszystko jest lepsze. W zeszłym tygodniu grałam także pierwsze razy w piłkę nożną w tym roku, lecz najbardziej utkwił mi dzień 13 marca, gdzie zagrałam pierwszy mecz. Nie będę się rozpisywać o szkole, bo każdego nudzi ten temat i nikt nie chce o tym słuchać - wiem z własnego doświadczenia. Jest ciężko, ale wszystko jest do przeżycia. Ten weekend już mogę zaliczyć do jednego z ciekawszych, ponieważ w piątek i sobotę wychodziliśmy ze znajomymi, z którymi wcześniej nie mieliśmy tak bliskiej styczności. Ogólnie było bardzo fajnie i cieszę się, że znów wychodzimy w dość dużej grupie, bo tak jest zawsze ciekawiej :)
Jutro wybieram się do Radomia do kina na film ,,Kamienie na szaniec" ze szkoły, no i przy okazji przejdziemy się z dziewczynami po sklepach, bo jak to galeria bez odwiedzenia sklepów :) 



3 komentarze :

  1. Moja klasa w piątek jedzie na "Kamienie na szaniec". Bardzo fajną masz spódniczkę, o ile się nie mylę to ta z mohito:)

    Proszę kliknij w linki w moim poście, to dla mnie bardzo ważne. W zamian mogę się jakoś odwdzięczyć np. zaobserwować :**
    http://carolin-blog.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zdjęcia! ;) Ja niestety weekend spędziłam na chorowaniu ;c
    Jeśli masz ochotę to wpadnij ;)
    http://fixyourife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D