piątek, 7 marca 2014

New in

W ostatnim czasie bardzo dużo razy odbywałam przejażdżki do pobliskich miast, więc odwiedzałam również różne galerie. Widziałam naprawdę sporo pięknych rzeczy, niektóre z nich nabyłam, co możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Ostatnio staram się nie kupować zwykłych bluzek, mimo, że mam na ich punkcie jakąś manię - chyba że są wyjątkowo fajne. Rozglądam się bardziej za czymś eleganckim, ponieważ ostatnio przemawiają do mnie bardzo dziewczęce/kobiece outfit'y.
Zapomniałam o moich cudownych traperach, które nabyłam w croppie, ale może innym razem je pokażę :)

Spodnie po kolei:
1. House 2. Cropp 3 Stadivarius

Zakochałam się w tej bluzce <3
Mohito
Bluzy od lewej:
1. Reserved 2. New Yorker 3. Cropp 4. Cropp
H&M
Spódniczki od lewej:
1. Mohito 2. Bershka
House
Nie pamiętam skąd :(
Esprit
C&A
Reserved
Orsay
Miałam mały problem z dodaniem posta, ponieważ miał się pojawić już 2 dni temu, ale nie miałam czasu napisać go od nowa niestety. Ale już jest wszystko ok :)

Jak wam się podobają ubrania?

10 komentarzy :

  1. Świetne są te rzeczy :) Ja muszę trochę 'odświeżyć' moją szafę :D
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale perełki :3.Kurczę sporo tego nagromadziłaś ,jakby co to chętnie przygarnę pare ciuszków :3
    ✿dont-benormal.blogspot.com-KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spore zakupy :)
    Ubrania piękne :D

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania świetne! :) Masz bardzo fajny gust. Strasznie podoba mi się ta kremowa spódniczka.

    http://yourcaer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne rzeczy *_*
    Najbardzies spodobała mi się chyba sukienka <3

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy widzę, że jak najbardziej się udały!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna jest ta spódniczka z Bershki :)

    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest mega !! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy bardzo udane jak widać :)

    http://cutfromacomicbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D