środa, 28 stycznia 2015

Aparat

Pierwszy dzień ferii był dla mnie bardzo ważnym dniem- byłam u ortodontki, gdzie zdjęto mi nareszcie aparat z zębów. Nadal nie mogę uwierzyć, że kawałek metalu może tak odmienić wygląd, a nawet zachowanie. Przed założeniem aparatu wstydziłam się uśmiechać, zakrywałam zęby by nikt ich nie zobaczył. Zresztą powód takich zachowań można zobaczyć na zdjęciach poniżej. Gdy wreszcie spełniło się moje marzenie i założyłam aparat, uśmiechałam się jak najszerzej się da, byłam dumna że w końcu zmieni się coś, czego w sobie nienawidziłam. Przyznam, że przez te 2,5 roku noszenia aparatów bywało wiele bolesnych chwil. Ale za każdym razem myślałam sobie, że warto. Efekty są niesamowite, jeśli ktokolwiek miał kiedyś dylemat, czy aparat to dobra sprawa, zostawiam go ze zdjęciami porównawczymi :)


Jeśli ktoś miałby jakieś wątpliwości :D





Nosił/nosi ktoś z was aparat?

2 komentarze :

  1. ja czekam na aparat ortodontyczny!:)
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 5800 blogów z 22 kategorii.
    zBLOGowani to największy polski serwis skupiający blogi i vlogi. Czytelnikom umożliwiamy obserwowanie blogów oraz tworzenia katalogów ulubionych wpisów. Blogerzy mają dodatkowo możliwość brania udziału w ciekawych akcjach i konkursach oraz dyskusji na forum. Zachęcamy do rejestracji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D