poniedziałek, 26 stycznia 2015

Powrót :)

Witam! Jest tu ktoś jeszcze? Nie pisałam posta od kwietnia, więc "troszkę" czasu minęło. Bardzo wiele się przez ten czas wydarzyło, ale myślę że nie ma sensu tego wszystkiego teraz opisywać, bo byłoby tego zbyt wiele. Ten rok będzie inny, ponieważ wreszcie skończę w czerwcu osiemnaście lat i będę mogła zrobić prawo jazdy. Jest to moje marzenie od kilku dobrych lat, za około 3 miesiące zacznę je powoli spełniać. Nie będzie prosto podzielić czas na szkołę i prawko, ale czego się nie robi dla marzeń? :) Druga klasa liceum jest podobno najtrudniejsza, więc czeka mnie jeszcze najgorsze pół roku. Ale skoro dałam radę przez pierwszy semestr, to i drugi nie jest mi już straszny. Pamiętajcie, wszystko jest możliwe z odrobiną pozytywnego myślenia :)




A co słychać u was?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe komentarze :)
Zapraszam do dalszego komentowania :D